Stereopolis to nazwa, która przyszła mi do głowy w 2013 roku, kiedy szukałem marki dla kolumn z głośnikami szerokopasmowymi, które zamierzałem zaoferować miłośnikowm muzyki i dobrego brzmienia. Wewnętrznie czułem jednak, że ta nazwa ma znacznie szerszą "pojemność". U źródeł są dwa greckie słowa: 'stereo' - w tym przypadku odnosi się do stereofonicznej reprodukcji dźwięku lub stereofonicznego systemu odtwarzania oraz 'pólis' - miasto.

Tak bardzo jak kocham muzykę w jej mnóstwie oblicz, jak również wiele sposobów jej słuchania, od występów na żywo do różnych systemów audio, tak marzyłem o Stereopolis, jako o mieście z wieloma różnymi dzielnicami, gdzie można cieszyć się ulubioną muzyką, w ulubiony sposób, w dedykowanych miejscach. Powinien być również plac główny. Niech to będzie miejsce spotkań, muzyki, twórców, słuchaczy, bo jedni bez drugich istnieć nie mogą. Włosi mówią "Il Mondo è Bello Perchè è Vario" - "świat jest piękny, ponieważ jest różnorodny". Niektórzy lubią herbatę inni kawę, niektórzy Steinwaya inni Kawai ... ... a czasem lubimy różne rzeczy, gdy jesteśmy w różnych nastrojach...

Spróbujmy stworzyć takie miejsce najpierw w przestrzeni cyfrowej. Zacznijmy budować Stereopolis od platformy oferującej wybrane komponenty audio lub systemy, które szczególnie nam się podobają i bylibyśmy szczęśliwi, gdybyśmy je mieli. Niektóre będą dostępne w wielu krajach, niektóre lokalnie.

Weszliśmy zatem na drogę, zobaczmy dokąd nas zaprowadzi...

Pierwsze kroki to Closer Acoustics - nazwy, którą ostatecznie wybrałem dla kolumn i zaprojektowanej do nich elektroniki. Właścicielem marki Closer Acoustics jest Stereopolis.com.

Na początkek, najmniejsze maleństwa – OGY, które tak bardzo lubimy.

Stereopolis.com Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Dominika Zdziebły 13

44-337 Jastrzębie-Zdrój

POLSKA

EU VAT (NIP):  PL6332245284

KRS: 0000939829

Kapitał zakładowy: 1.000.000.- PLN

BDO: 000564454